петак, 11. децембар 2009.

Danas kad me nije strefio šlog nikad neće. Pre nešto više od mesec dana krenula sam u avanturu zvanu kupovina stana. Sve sam lepo započela: obilazak banaka, obilazak stanova, obilazak prodavnica nameštaja. Sve po redu.
Traženje stana je proteklo vrlo uspešno pošto sam se odlučila za prvi stan koji sam videla. Bio je najbolji, najpovoljniji i u najlepšem kraju. Banka koju sam izabrala je bila druga po redu u koju sam ušla. E onda kad krenete sa celim tim poslom čeka vas gomila papirologije, procedure i čekanje. A strpljenje je najvažnije.

Dakle, sve je to proteklo sasvim u redu, i ja sam nakon 30 dana dobila sva potrebna odobrenja. Prvi moj šok je nastao onog momenta kad su me zvali iz osiguravajuće kuće, jer morate osigurati život, da mi saopšte da ne mogu ja to sve tek tako završiti. Moram da budem zdrava. I moram da idem na preglede: krvna slika, EKG i test na sidu. Da, da, test na sidu verovali ili ne.

Sve sam ja to obavila, dobila svoj kredit, kupila stan i evo nakon 39 dana od podnošenja zahteva za kredit, uselila se.
Ali ne lezi vraže. U sred današnje selidbe zvoni mi telefon.

“Dobar dan”, čuje se sa druge strane žice, “gospodin Mihajlović je, iz osiguravajuće kuće, da li je to Ruža Ristanović?” predstavi se i upita čovek.
Ja se malo začudim al’nemam kud, pa naravno da sam ja.
“Znate ja sam sve završila”, rekoh mu, “ne znam zašto me zovete, jel sve u redu?”, upitah.
“Ne gospođice nije u redu, morate još neke analize da izvršite”, reče gospodin Mihajlović.

Ja se pitam u sebi kakve sad analize, ja dobila lovu od banke, isplatila čoveka i useljavam se a ovaj spominje nekakve nalaze.
“Kakve analize gospodine?”, malo ja zaoštrim ton.
“Pa znate gospođice, morate sada da idete na testove opterećenja srca, to je neophodno zbog osiguranja života, iz centrale su nas zvali, kažu morate na taj test, takozvana Ergometrija. I kad uradite, molim vas donesite nam taj nalaz”, zalepi čovek slušalicu.

Ja umalo da se šlogiram. Ali kažem sebi, saberi se Ružo, tek je prvi dan u tvom, samo tvom stanu, uradi taj nalaz i odnesi, “kreda” je u pitanju.

U ponedeljak definitivno moram na tu Ergometriju pa pravac osiguravajuća kuća. A to što sam kupila stan, isplatila i zadužila se, to nije važno. Ko zna šta će mi još tražiti.

Нема коментара:

Постави коментар